Final Countdown - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Ilja Dekker - WaarBenJij.nu Final Countdown - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Ilja Dekker - WaarBenJij.nu

Final Countdown

Door: Ilja Dekker

Blijf op de hoogte en volg Ilja

25 November 2014 | Nederland, Leiden

Lijstjes afwerken, ik ben altijd al dol geweest op dingen wegstrepen maar deze lijst is nog best lang en de tijd die ik nog heb juist erg kort.
Maar, het gaat goed komen. Er is licht aan het einde van de tunnel. (en zon aan de andere kant van de wereld)

Ik heb erg veel zin in de zomer van Australië. Ook al zijn de dagen hier ook nog redelijk aangenaam, ben ik blij dat ik mag overwinteren.

Zondagochtend zal ik via Singapore naar Melbourne vliegen. Eerste nachtje is al geboekt bij United Backpackers, het zit redelijk centraal en niet al te duur, vanuit daar maar even verder kijken.

Het valt me zwaarder dan ik dacht om afscheid te nemen van collega's, vrienden en straks ook familie. Ik heb wel vaker gereisd maar de onzekerheid hoelang ik weg blijf maakt het toch anders nu. Straks, voorbij de douane zal het wel weer beter gaan. Avontuur, here I come.

• 25 November 2014 - 21:28

Fred:

mijn gmail adres is f.hof38@gmail.com

vind het heel lief dat ik deze mail kreeg.
    hoop dat je het gene vind waar je zo naar uitkijkt.
    groetjes

een vriend

• 26 November 2014 - 08:47

Tahar:

Hoi Ilja,
    het was leuk je weer eens gezien te hebben. Ik wens je veel plezier met je nieuwe avontuur. Doe voorzichtig en kom uiteindelijk weer terug.
    Groeten,
    Tahar

• 26 November 2014 - 17:01

Yvonne Hansen:

Hoi Ilja,

Ik kan mij voorstellen dat het inderdaad anders is wanneer je niet precies weet wanneer je terug komt.
    De vorige keer vond je het geweldig, daar Down Under.
    Je kunt altijd nog even langs gaan bij Elsemiek en Bevyn als je in de buurt van Melbourne bent.
    Heel veel plezier en een goede vlucht