Welkom - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilja Dekker - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilja Dekker - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Ilja Dekker

Blijf op de hoogte en volg Ilja

13 Januari 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

de meeste weten ondertussen wel dat ik 3 maanden naar Kenia ga. Over een kleine 3 weken is het dan zo ver! Om jullie op de hoogte te houden van mijn ervaringen en avonturen heb ik deze weblog opgezet. Hier zal ik mijn verhalen en foto's zetten terwijl ik in Kenia zit.

Om naar Kenia te kunnen moeten we per persoon 500 euro aan sponsergeld binnenhalen. Ik hoop dat jullie mij een klein beetje willen steunen! Elke cent komt bij de organisatie Edukans terecht.
1432.10.866
TAV: C binedell Profit of learning
Onder de naam: team 123 LT ilja

Alvast veel leesplezier!

• 17 Januari 2009 - 18:27

Ben Leutscher:

Beste Ilja,
    Ik wil je namens mijzelf maar ook de rest van de schuttersploeg een ongelofelijke goede reis toewensen.Doe voorzichtig en geniet ervan.Je zal het ervaren als een ongelofelijke mooie continent met heel veel tegenstellingen.Toi Toi Toi en kom behouden thuis.Groetjes Ben en de rest van de groep