Nieuw Avontuur - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Ilja Dekker - WaarBenJij.nu Nieuw Avontuur - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Ilja Dekker - WaarBenJij.nu

Nieuw Avontuur

Blijf op de hoogte en volg Ilja

04 April 2013 | Nederland, Leiden

Nog 8 dagen. Facebookvrienden en collega's maak ik elke dag gek met deze eerste zin. Uiteraard elke dag met een kleiner cijfer.

3 dagen geleden ben ik al begonnen met inpakken, slippers en korte broeken zal ik hier toch niet meer nodig hebben dus die liggen alvast klaar. Net als de zonnebrand. Van Carlijn mocht ik een backpack, flightback, slaapzak en bergschoenen lenen en van Peter van stage heb ik een stevige rugzak mogen lenen.

Door verschillende verzoeken zal ik weer een waarbenjij.nu bijhouden op deze prachtige reis naar het land van de kiwi's en maori.

Kleine uitleg,

Ik heb een ticket naar Nieuw zeeland gekocht en ga daar een maand backpacken, ik heb niks vastgelegd, ik weet wat ik wil zien maar nog niet in welk tempo, het wordt een avontuur, zoals de titel al deed vermoeden. Ik zal in eerste instantie alleen het Zuidereiland bezoeken omdat een maand toch wel erg kort is!

Ik ben er klaar voor mensen!

• 04 April 2013 - 15:36

Tahar:

Hoi Ilja,
    leuk om via deze weg weer iets van je te horen. Ben benieuwd wat je allemaal gaat zien. Ga je alleen?
    Veel plezier,
    Tahar

• 08 April 2013 - 20:56

Lydia:

Hallo Ilja ik wens je een hele mooie reis toe. ik zal je volgen via deze site.
    leuk. laat maar gauw wat van je horen.